Wiedźmin

Wkrocz w świat potworów, magii... i zdrady

Ogłoszenie



#1 2011-07-05 11:06:14

Mike

Mag

Zarejestrowany: 2011-07-04
Posty: 160
Punktów :   

Profesje

Są 4 profesje:

- Miecznik:
Siła oparta jest na "sile" a sam gracz walczy przede wszystkim mieczem. Istnieje kilka "odnóg" tej profesji, jednak każdy zaczyna jako "miecznik". Bonus: Zardzewiały miecz
Inne odnogi to:
- Rycerz ( po pasowaniu) Bonus: Zbroja łuskowa i dębowa tarcza z herbem królestwa, dla którego się walczy
- Łowca ( po dostaniu się w kręgi "bractwa ) Bonus: nielegalny miecz
- Berserker ( po osiągnięciu 50 siły oraz przystąpieniu do wojska ) Bonus: Mahakamski topór dwuręczny
- Tancerz ( po przejściu treningu w warowni wiedźminów, jednak bez mutacji ). Bonus: Ceremonialny miecz z Deithween


- Łucznik/ skrytobójca:
Siła oparta jest na "zręczności", gracz walczy nożem, sztyletem, kuszą lub łukiem. Początkowo zaczyna się jako:
-Łucznik Bonus: Krótki łuk
-Skrytobójca Bonus: Temerski sztylet żelazny
Inne odnogi to:
-Kusznik Bonus: Kusza
-Zabójca ( po dostaniu się w kręgi "bractwa ) Bonus: Sztylet zabójców



-Mag:
Siła oparta na "inteligencji". Zaczyna się jako mag lub czarodziejka. Bonus: Szata adepta. Ta profesja nie walczy mieczami ani zwykłą bronią, używa różdżek lub lasek.
Inne odnogi:
-Arcymag ( po osiągnięciu 25 inteligencji i 25 witalności ) Bonus: szata Maga
-Mistrz ( po osiągnięciu 40 inteligencji i witalności ) Bonus: Zbroja Maga
-Arcymistrz ( po osiągnięciu 50 inteligencji i witalności oraz 25 zręczności ) Bonus: Magiczna zbroja oraz większa różdżka ( wybranego żywiołu ).


-Wiedźmin:
Wiedźminem może zostać teoretycznie każdy, o ile przeżyje mutacje. Jednak żeby dostąpić zaszczytu zostania wiedźminem i mutacji, trzeba mieć minimum 10 lvl każdej zdolności oraz wykonać kilka zadań u mistrza. Są 4 szkoły wiedźmińskie, każda szkoli w innym "fachu". Profesja zależy od tego, gdzie się zostawało wiedźminem:

Szkoła Gryfa - Atak grupowy, atakuje wielu przeciwników naraz.
Szkoła Kota - Szybki atak, przełamuje każdy zwód i unik.
Szkoła Wilka - Atak siłą, przełamuje każdą obronę.
Szkoła Żmiji - Atak zaklęciami i magią, mistrzowskie posługiwanie się znakami


Oczywiście szkoły szkolą również pozostałych technik, jednak i tak uczą przede wszystkim tego jednego "działu".

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.codinformation.pun.pl www.bozemilosierdzie.pun.pl www.ntasg.pun.pl www.ebcc.pun.pl www.bolly.pun.pl