Wkrocz w świat potworów, magii... i zdrady
Na początek należy założyć KP, to nic trudnego. Oto wzór:
Imię:
Płeć:
Lvl: (na początek 1 )
Exp: 0
PZ: (punkty zdolności, które przeznaczamy na trening umiejętności* lub zdolności* ) Na początek 10 do podziału
Profesja: ( na początek łucznik, miecznik lub mag. Wiedźminem zostaje się po treningu w jednej z 3 warowni )
Oreny: ( pieniądze, na początek 200 )
Opis postaci:
Zdolności: ( na początek każda po 1 )
Siła:
Zręczność:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Witalność:
Energia: ( poziom życia, gdy osiągnie 0 wraca się do najbliższego zamku gdzie czeka się określoną ilość czasu. ) wytrzymałość *10
Moc: ( zależą od niej umiejętności, każda zużywa trochę mocy. ) witalność *10
Umiejętności:
Ekwipunek:
-Głowa: ( hełmy, czapki itd. )
- Tułów: (zbroje, koszule, szaty)
- Nogi: ( buty ( ale nie spodnie! ))
- Lewa dłoń: ( tarcza, druga broń. Nieużywana kiedy broń jest oburęczna )
- Prawa dłoń: ( broń )
- Biżuteria: (amulety, pierścienie. Max 2 amulety i 3 pierścienie )
- Plecak: ( cała reszta, niezałożone rzeczy itd. )
- Eliksiry i petardy:
*zdolności czyli siła, zręczność, inteligencja, witalność i wytrzymałość. Nauka każdego wymaga tylko 1 pz
*umiejętności czyli np. znaki, zaklęcia, ciosy itd. ilość pz potrzebna do nauki jest zapisana w odpowiedniej kategorii. Zdolności te wymagają odpowiedni poziom.
Offline