Ciag dalszy znanego wam już chyba tematu, s± tu przedstawione bronie jak topory, Sztylety i Cepy.
Topory
Siekiera Obrażenia 5-15 Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
¦więty topór zakonu Obrażenia 8-17 Rozbrojenie +50%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki..
Krasnoludzki topór z Mahakamu Obrażenia 8-16 Rozbrojenie +45%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski topór dwuręczny Obrażenia 9-27 Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +60%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Krosnoludzki topór z góry Carbon Obrażenia 7-15 Rozbrojenie +45%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Runiczny topór z gory Carbon Obrażenia 10-20 Rozbrojenie +65%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mały topór Obrażenia 6-12 Rozbrojenie +20%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski topór żelazny Obrażenia 5-10 Rozbrojenie +30%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki..
Temerski topór stalowy Obrażenia 6-13 Rozbrojenie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Stalowy topór dwuręczny Obrażenia 8-22 Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +50%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Maczugi
Ciężka maczuga Obrażenia 4-12
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
¦więty młot bojowy zakonu Obrażenia 9-18 Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +55%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Lekka maczuga Obrażenia 2-10
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski młot wojenny Obrażenia 7-15 Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Młot wojenny zmutowanego rycerza Obrażenia 10-30 Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +70%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Młot wojenny zakonu Obrażenia 6-13 Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +12%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Kamienny młot Obrażenia 4-8
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Morgensztern dwuręczny Obrażenia 6-18 Szansa na efekt krytyczny: Ogłuszenie +10%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Sztylety
Sztylet zabójców Obrażenia 1-7 Szansa na efekt krytyczny: ból +45% Szansa na efekt krytyczny: trucizna +18%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Sztylet z Deithwen Obrażenia 2-8 Szansa na efekt krytyczny: ból +50%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski sztylet Obrażenia 2-10 Szansa na efekt krytyczny: ból +30%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski sztylet runiczny Obrażenia 3-15 Szansa na efekt krytyczny: ból +45%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski sztylet żelazny Obrażenia 1-6
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski sztylet stalowy Obrażenia 1-6 Szansa na efekt krytyczny: ból +10%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Cepy
Buława łańcuchowa Obrażenia 7-15 Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Korbacz Obrażenia 6-13 Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +10%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski cep bojowy Obrażenia 6-12 Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +20%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Dwuręczny korbacz Obrażenia 10-27 Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +30%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
|